Mr Mingin (Mr Stink in Scots)
Buy this and your school gets £1.40 to spend on books
This product has not been rated yet.
0 reviews (Add a review)
Mr Mingin minged. He monged tae. And if it is guid Scots tae say he mingit, then he mingit as weel. He wis the mingiest mingin minger that ever lived. Mingin is the warst kin o smell. Mingin is warse than honkin. Honkin is warse than bowfin. Bowfin is warse than a guff. And a guff can be eneuch tae make yer neb runkle. It wisnae Mr Mingin’s faut that he wis mingin. He wis a gaberlunzie, efter aw. He didnae hae a hame and sae he never had the chaunce tae hae a richt guid wash like ye and me. Efter a while the mingin-ness jist got warse and warse.
This product has not been reviewed yet.
Add a review
Customers also bought
- Tom Gates #1: The Brilliant World of Tom Gates
- Scientists Who Made History: Charles Darwin
- Scholastic Classics: Kidnapped
- Tom Gates #3: Everything's Amazing (sort of)
Tom Gates #5: Tom Gates is Absolutely Fantastic (at some things)
- What Momma Left Me
- Sam Wu #2: Sam Wu is NOT Afraid of Sharks!
Tom Gates #2: Excellent Excuses (And Other Good Stuff)
- Nelson Mandela: No Easy Walk to Freedom
- Sam Wu #4: Sam Wu is NOT Afraid of Spiders
Soccer Squad #4: Glory!
- Upside Down Magic #1: Upside Down Magic
- The Year We Fell from Space
- Dog Man #5: Lord of the Fleas
- Diary of a Wimpy Kid #1: Diary of a Wimpy Kid
- Sam Wu #6: Sam Wu is Not Afraid of Space
- Scholastic Classics: Moonfleet
- Scholastic Classics: The Wind in the Willows
- Sam Wu #3: Sam Wu is NOT Afraid of the Dark!
- Sam Wu #1: Sam Wu is NOT Afraid of Ghosts!
The Owl Service
- The Great Ice Cream Heist
The Fowl Twins
- The Legends of Eerie-on-Sea #1: Malamander
- The Crossover Graphic Novel